torstai 26. elokuuta 2010

Olen iloinen


Postipoika polkaisi minulle tänään paketin,
iloisen ja helpottavan.
Harmittelin aijemmin ettei laittamaani
 palautteeseen vastattu.
Mutta tosiaankin,
olin vain liian hätäinen,
reilun parin viikon päästä
vastaus tulikin.

Eläköön nettikaupat!!
Olen onnellinen ettei enää tarvitse harmistella,
se ei sovi minulle.
Hymyillen jatkan puotipuksun
blogin seuraamista.
Terveisiä sinne vaan
ja kiitos!



Minua muistettiin tänään myös kukkasin.
Ei, ei
minulla ei ole syntymäpäivä.


Pois muuttavat tärkeät ihmiset halusivat
kiittää kuluneesta
ja tuoda muiston minulle.
Liikutuin valtavasti.
Kiitos!


Ruukku on takorautaa,
tuotu Ranskasta.
Kukka on kaunis,
en voi kuin huokailla.

Olen saanut myös paljon ihania viestejä teiltä,
rakkailta lukijoilta,
jatkan huokailua
ja kiitän.

Kiitollisuus sylissäni
käperryn viltin mutkaan,
jalat ovat lenkistä väsyneet
mutta mieli kepeä
ja onnellinen!

Onnea iltaasi toivotellen,

Piupau

14 kommenttia:

  1. Oi mikä ihana kukka ja mikä kaunis päätös nettipuoti episodille!

    Minullakin oli juuri erään kaupan kanssa vaikeuksia, kunnes kuukauden tahimisen jälkeen sain ennakkolaskulla maksamani rahat takaisin, kun tuotteita ei vain saatu matkaan. Harmittaa, koska olen siitäkin puodista ennen saanut hyvän palvelun ja mielen. 99,99 prosenttia on kuitenkin niitä hyviä!

    Ihanaa iltaa!

    VastaaPoista
  2. Voi miten kivasti sinulle onkaan käynyt! Kaunis kangas muuten.
    Mukavaa loppuviikkoa!

    VastaaPoista
  3. Kivaa kangasta ja kortti ja niin kaunis tuo ruukku!!
    Mukavaa viikonjatkoa! :)

    VastaaPoista
  4. Somat ja tuo kukkanen on aivan mielettömän kauniin värinen. Itse pyörittelin kaupassa juuri kukkaa jos toista kätösissäni ja mietiskelin mitä ostaisin...
    Kohta on pakko ostaa sylikaupalla syksyyn väriä, hentoisia ja kauniita, herkkiä ja herttaisia sävyjä.

    Ihanaa tulevaa viikonloppua!!

    VastaaPoista
  5. Kauniita juttuja, mukavaa oloa, siellä. Hyvä, että asia selvisi.
    Kukkasesta tuli mieleen jo kuulas alkusyksy. Tänä iltana muuten tuoksui jo kostean syksyiseltä ja oikein nautiskelin siitä.
    hyvää yötä,
    Anu

    VastaaPoista
  6. Mukavaa, että asia selvisi ja pahamieli haihtui :)

    Suloinen kukka! Niin hempeät kauniit värit :)

    Leppoisia syyspäiviä!

    VastaaPoista
  7. Nettikauppaepisodi herätti mielenkiintoni... Onneksi se sai onnellisen lopun <3 Palvelu on kyllä tärkeä asia. Virheitä sattuu kaikille, mutta niihin suhtautuminen ratkasee!

    VastaaPoista
  8. Kiva, kun nettipuotiasia selvisi, eikä jää paha mieli! Kaunis kukka!

    VastaaPoista
  9. Tosi kiva kuulla, että palaute oli kuin olikin otettu tosissaan. Ihmettelinkin, miten tuolta nettikaupasta olisi sanut huonoa palvelua, kun minulla oli vaan hyviä kokemuksia. Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin. :)

    Oikein ihanaa viikonloppua!

    -Päivi-

    VastaaPoista
  10. No niin , hieno homma! :)
    Kangas on muuten tosi ihana, ja kauniin kukan olet saanut :)

    VastaaPoista
  11. Kiva että kaikki päättyi hyvin.
    Olisi varmaan ollut kurja lopettaa asiakas suhdetta, upeita kankaita kun myyvät.

    Sinun peittoihisi on varmasti ihana mutkalle kietoutua. Hyvää viikonloppua toivottelen sinne :)

    VastaaPoista
  12. Kiva kuulla, että kangas-episodi päättyi hyvin!
    Saamasi kukka ruukkuineen on kyllä tosi kaunis! Ja niin ihanan värinen!

    Mukavaa syksyistä viikonloppua!
    -kisu-

    VastaaPoista
  13. Kaunista kangasta ja kortti on ihana!
    Tuo ruukku on kanssa tosi kiva.
    Ja aina on hyvä, jos on hyvä mieli.
    Iloista jatkoa!

    VastaaPoista
  14. Ihanaa lukea kommenttejanne. Olen oikein iloinen että asia selvisi. Kummitytön peitto on päässyt lähtemään kohti määränpäätä.
    Kangas on todella kaunis, inspiroi ompelemaan. Kumpa vaan aikaa riittäisi ompeluun enemmänkin.
    Ihanaa sunnuntaita kaikille!

    VastaaPoista