tiistai 18. tammikuuta 2011

Tänään 18.1


Tänään keitin itselleni pannullisen teetä.
Ihan vaan itselleni,
onhan minun päiväni :)
Kauniin pannun ja purkkisen sain
äidiltä joululahjaksi.
Ai että tee maistuu hyvälle.


Tänään tein töitä ensi kotona,
puheluita, papereita,
näppäimistön napsutusta.
Tilasin autolle katsastusajan,
maksoin sen netissä.
Olinpa melko taitava :)


Katsastutin auton,
kävin kahvilla,
ihan yksin,
onhan minun päiväni :)
Ilahdutin asiakasta,
tapaamisia,
autoajelua.
Päivän päätteeksi kurvasin kauppaan,
ostin kukkia,
ihan vaan itselleni :)
Onhan minun päiväni !


Onnittelu viestejä,
onnittelu puheluita,
onnittelu lauluja,
(rakkaalta ystävältä joka aina muistaa ja rakkaalta prinsessalta jonka äiti muistaa )
onnittelu halauksia,
onnittelu KORTTI !!

Kahvit ja lahjakin!!

Kaikki vaan minulle :)
Onhan minun päiväni!!

KIITOS!!



PS: Sain viimein tikattua toisen punasävyisen tilkkupeiton,
onpahan ensi jouluna valmiina :)
Voikaa hyvin!!

16 kommenttia:

  1. Paljon onnea vielä täältäkin! <3 Tuo teepannu on niin ihana! Haaveilen siitä... :)

    VastaaPoista
  2. Paljon onnea! Kaunis teepannu :)

    VastaaPoista
  3. Paljon onnea täältäkin! :)

    Ihanasti kirjoitit ;) Upea peitto!!

    VastaaPoista
  4. Myöhästyneet onnittelut multa myös! Mun ystävällä oli eilen myös syndet, mutta myös nimpet, koska Laura on nimeltään :)

    Sulla kuulosti olevan oikeen kiva päivä!

    VastaaPoista
  5. Onnentoivotukset täältäkin!
    Kuvasi ja sanasi saivat hyvälle tuulelle myös lukijan.
    PÄiväsi kuulosti mukavalta!

    VastaaPoista
  6. Lämpimät onnittelut vielä täältäkin! <3

    Kivalta päivältä vaikutti :)

    VastaaPoista
  7. Myöhästyneet onnittelut, Piupau! Ihanalta kuulosti, tuo sinun päiväsi. <3

    -Päivi-

    VastaaPoista
  8. Onneaonnea vielä jälkikäteen! <3 Ihana päivä! :)


    Eilen oli vähän myös minun päiväni. :)

    VastaaPoista
  9. Onneaonnea vielä jälkikäteen! <3 Ihana päivä! :)


    Eilen oli vähän myös minun päiväni. :)

    VastaaPoista
  10. Noniin, tuli tuplat, anteeksi. :)

    VastaaPoista
  11. Onnea!! Hirmuisesti! <3 mistä täältä sais sydämiä? Niitä sinulle lisäisin!

    VastaaPoista
  12. Onnittelut! Meillä on samana päivänä synttärit :) Kiva päivä oli täälläkin!

    VastaaPoista
  13. Kiitos paljon onnitteluista!
    Minäkään en muista miten sen sydämen sai tehtyä??
    Kiitos kuitenkin, otan sydämet vastaan ;)
    Onnittelut myös Lauralle ja J:lle!!

    VastaaPoista
  14. Onnittelut! Sinulla on sama oma päivä, kuin meidän Tirppanalla :)

    VastaaPoista
  15. Hei! Olen alkanut nyt itsekin kerätä tuota greengatea ja ajattelin kysyä että mistähän mahdollisesti tuo teepannu on ostettu? Muistaakohan äitisi? Olen niin ihastunut just tuohon kuvioon :)

    VastaaPoista