sunnuntai 19. helmikuuta 2012



Kristallinkirkkaat ideat muisti minua tällaisella hauskalla haasteella.

 Haasteessa pitää huomioida seuraavat asiat:

* kiittää (ja linkittää!) tunnuksen antajaa

* paljastaa 7 random faktaa itsestään

*laittaa tunnustus 15 blogiin
 
 
                                                                                             Kiitos Nipsu!
 

Olen horoskoopiltani kauris enkä yhtään tiedä millainen minun kuuluisi horoskoopin mukaan olla,
luen joskus horoskooppeja mutta en juurikaan ota niitä vakavasti.

Haluaisin tehdä käsitöitä paljon enemmän, harmittelen jatkuvasti että en saa itseäni aloittamaan vaikka mielessä on monta mukavaa ideaa. Mielessäni ompelen jatkuvasti.

Olen hoitanut laspiani kotona kymmenen vuotta ja olen onnellinen siitä. Nyt olen vuorotyössä, työni on jatkuvasti kiireistä ja kuluttavaa mutta rakastan sitä koko sydämestäni.

Olen korvianimyöten kyllästynyt remonttiin ja silti haaveilen kesäpaikasta, vanhasta talosta jota voisi sitten pikkuhiljaa laitella. Ja koska tämäkin talo on vielä auttamattomasti kesken tiedän sen olevan suurta hulluttaa... ja silti aijon mennä kohta etuoveen katsomaan olisiko jotain ihanaa ilmestynyt sinne.

Siivoaminen on minulle pakkopullaa, työtä jota tehdään aina vaan ja hetkessä kaikki on taas huiskinhaiskin. Meillä on aivan liikaa tavaraa, kaikilla on aivan liian paljon vaatteita ja joka paikka on täynnä.

En osaa laulaa, en yhtään mutta silti laulan :)
Minusta olisi ihana osata laulaa omaksi ilokseni.

Olen tyytyväinen elämääni, kaikki on hyvin ja tavallisesti.


Ihailen ihmisiä joille on annettu sanoilla taiteilunlahja,
annan tunnustuksen eteenpäin muutamaan sellaiseen blogiin joissa sanojen käyttö on taidetta,
joissa lämpö täyttää sydämen ja mielikuvat piirtyvät tajuntaan kauniina ja valmiina:


Ihanaa laskiaista kaikille!
Meillä tuoksuu pulla :)



1 kommentti:

  1. Voi miten mukavasti sanot♥
    Kiitos lahjastasi Piupau-kulta.
    Yritän vastata siihen pian.
    Halit.

    VastaaPoista